9

Stress kundin

Zsuzsa

Zsuzsa

740
21
7
@ Tami & Kiara, sone närv Kundin hani ou. Si het e Kurs gmacht und macht sich ihr linki Hand säuber u die rächt darf ig. Si het am afang ou immer umegmotzt das si das und das angers macht u mini Kollegin bi dere wo si vorhär ich gsi ou. Da hare eifach gseit, du jede schafft angers. I hoffe si bechunnts i griff mit dr rächte Hand säuber z mache will i bruche mega vil zit für si und das für ne haube refill priis. Tami, la di nid la ärgere vo dere säg ihre i schaffe so und wenn s gfüeu hesch die angeri machts besser denn möchte i dir nid im Wäg stah. Du wirsch gseh ou ohni die chasch üebe und schneller u besser werde. Knuddelmunsch us Bärn

30.07.2013 10:33 • #16


PrincesseSaphira

PrincesseSaphira


780
24
21
7
Ojee ojeee sterbe sottigi kundinne eigendlich nie us?! Pf au total nerfend! Eigendlich sotti me denne sage sie solles doch selber mache anstatt e dummi ha! Aber jo naja!
Jo du das wirdi ihre au sage i los mr nid ind kappe schisse vo dere! Soll sie go wenns ere nid passt!
Danke vil mol für die Ufmungernde wort!
Mutzi zrugg usem Baselbiet :knuddel: :bussi:

30.07.2013 13:02 • #17



Hallo PrincesseSaphira,

Stress kundin

x 3#3


Kiara

Kiara

157
12
Soooo witzig so viel Schwitzer und eusi Dütsche Kolleginne lerne no schwitzerdütsch ! Genial ! :lol:

@zsuzsa: das findi de Gipfel ! Ei Hand selber und di anderi vo dir lo mache und den no motze ! Gseht den ihri Hand besser us wie die wo du machsch. Eher nit, oder ? Und s'Design muesch den immer ihres noche mache ? Aber wie gseit : ha genau so eini :(

Andersitz hanni au zwöi wo vorhär ihri Nägel selber gmacht händ und jez zu mir chömme und super Happy sind. Das isch schön ! :lol:

30.07.2013 21:21 • x 1 #18


PrincesseSaphira

PrincesseSaphira


780
24
21
7
Genau voll cool das sie schwizerdütsch lerne

Dr einte hani scho gseit sie bruchi nümme cho! Will sie gfunde het das sie zu minere schwö goht (nume hobbynaglerin und het ke schuelig gmacht und nix und i hass se (und sie het eh gseit gha sie wür nie zu ihre goh)) will ich ke zit heig sie chiemi nacherne wider zu mir! De hani ihre gseit: guet wenn die pfuscherin dranne gsi isch kostets 100.-! Das passt dr madamme nid ha ere aber gseit wenn die hand alegt muess sie nie mehr cho! Jetz bockt sie! Mir scheiss egal

30.07.2013 21:29 • #19


Kiara

Kiara

157
12
OMG Tami
Ich gseh am Fötlei a das du viel jünger bisch wie ich aber ich glaub vo dir chönnt ich no öppis lere was das agot hahahaha so guet !
Würd ich mir nie getraue !

30.07.2013 21:42 • #20


PrincesseSaphira

PrincesseSaphira


780
24
21
7
Hehehe
I bin au scho 26ig! Und mini maus isch scho 4i!
Isch kes problem i bringe dr das scho verbi! Nei wenns um mini schwöster goht kenn ich kei Pardon! Sie ja au nid! Ha schlechts verhältniss zu minere Familie!
Und die anderi wo dumm duet soll sie nume cho! Chund mr grad gschliffe :D

30.07.2013 22:03 • #21


Kiara

Kiara

157
12
'Scho 26' isch herzig !
Ich bi 45 ha zwöi grossi Kind ( 21+19 )
Aso scho 'biz' älter ;)

30.07.2013 22:18 • #22


PrincesseSaphira

PrincesseSaphira


780
24
21
7
Danke ...
Eh macht doch nix finds nid tragisch! Me isch jo immer so Alt wie me sich fühlt sag ich immer! :D i bin demfall hütte stei alt :D ;)

30.07.2013 22:23 • #23


smufi

smufi

217
6
1
Hey Kiara, ich bin auch noch 45, das stimmt mit dem Alter und den fühlen. Übrigens Tami ist ne ganz liebe, wir sind schon ein bisschen dicke befreundet stimmts Tami? LG in die Schweiz

30.07.2013 22:29 • #24


Kiara

Kiara

157
12
Ihr habt ja beide so recht ! Ich fühle mich auch noch überhaupt nicht alt. Ich bin auch immer wieder erstaunt wie es sein kann schon so grosse Kinder zu haben hahahaha :lol:

30.07.2013 22:40 • #25


PrincesseSaphira

PrincesseSaphira


780
24
21
7
@Smufi ja das stimmt hihi grüsse auch an dich

@kiara ja die kinder wachsen sehr schnell! Denke es auch immer wieder bei meiner Maus! Und ich finde auch das für eine Freundschaft das Alter keine Rolle spielt!
Ich fühl mich steinalt wegen meinem Rücken! Aber der wird Heute ja geröngt! :(

31.07.2013 07:28 • #26


ThienThanNho

ThienThanNho

179
12
2
Sowas ähnliches hatte ich auch...mein Modell...wo ich ich nur nail Art geübt habe war sehr geduldig, die bekannte meiner nagelfee hingegen nicht. Erst wurde ich wirklich zu der Kundin gezerrt und soll üben..ok, kein Problem. Ich habe nur gesagt, dass ich für One Stroke Blumen lang brauche, da ich ihre Blumen noch nie gemacht habe... Nun gut, habe geübt und musste immer wieder neu ansetzen...dann auf einmal wurde die bekannte grantig und wollte das ich sofort dem Platz frei mache...die Kundin wollte das ich bleibe. Nun...die meckerte immer weiter bis es dir gereicht hat und ich ihr klipp und klar gesagt habe, dass ich sie vorgewarnt hatte und sie nun warten muss bis ich fertig bin, da ich das was ich beginne auch zuende bringe und es nur lernen kann, wenn ich es mache. Meine Freundin die Chefin hat ihr auch noch paar Takte gesagt und die stapfte erstmal wutschnaubend ins pausenzimmer.

Bei sowas muss man klar machen, was vorher gesagt und vereinbart wurde

31.07.2013 09:15 • #27


Zsuzsa

Zsuzsa

740
21
7
@ Kiara, muess säge si machts nid schlächt, het aber deheim ou ewigs Zit zum umefiele und so. Design het si immer s gliche so kläberli mit steinli druffe. Letschmau hani Ihre d Fiele id Finger drückt u gseit i machemer itz es Kafi u du chasch dert wos dir nid passt säuber Fiele u när tueni versigle will i ha när e Kund. Mau luege, nächst Wuche ischs wider nache ;-)

31.07.2013 10:22 • #28


PrincesseSaphira

PrincesseSaphira


780
24
21
7
Okey
Do simmer de aber gspannt wie sie duet denne! I ha dr fründin vo mim brueder grad gseit gester das sie nümmi cho brucht will sie jo zu minere schwöster isch go negel mache und die kei schuelig und nix gmacht het! Die schissi läng i nümme ah!

31.07.2013 11:40 • #29


Kiara

Kiara

157
12
@ThienThanNho : Willkommen im Club :lol:

@Zsuzsa : so machis jez ame au ! Wenn ich fertig de Ufbau gfielt ha drucki ihre de Fiele i d'Hand und säg ihre sie sell no verbessere was für sie nit stimmt...den fielt sie no do und dött e halbs milimeterli ab so das eifach sie s'Gfühl het sie het de 'letschti Schliff' gmacht :dumm:

@Tami: oje, das tuet mir leid wägem Rugge. Hoff s'isch nütt schlimms !

01.08.2013 19:01 • #30



Hallo PrincesseSaphira,

x 4#15